6 Eylül 2009

panaromik - plajik çalışmalar...

midilli'nin bu kadar yakın bu kadar uzak olması garip. bir deniz bisikleti kiralasan gidilir heralde. ekşide hava güzelse ve şansınız varsa midilli'deki kasabaları köyleri görebilirsiniz diyordu. ayvalık, cunda ve sarımsaklı'da sürekli olarak mübadele lafı geçiyor zaten. midilli ve girit'den gelen türkler bu bölgeye buradaki rumlar da midilli ve selanik'e gönderilmişler. çok acı bee.. eskiden kahvesinde oturup dama oynadığın arkadaşlarının karşı köyde yaşamaya devam ettiğini bileceksin, temiz havada o köyü göreceksin ama oraya gidemeyeceksin.. yazık!!







şans eseri bizim otelin çatısına çıktığımda gördüm bu hali. ay batıyor. denizin üzerinde ayın kızıllığı. ve karşıda midilli'Nin kasabaları. ay orda dağlarda batıyor. neyse deyip bastım deklanşöre. pek de özensiz. nasılsa yarın hazır gelip çekerim diye düşündüm. ama şans işte. nem izin vermedi karşı dağların görünmesine. ben de bu ve aşağıdaki fotoğrafa kaldım :(



gündüz vakti midilli. beri yandaki meşhur sarımsaklı plajları...




serçe... (ali'ye nazire olsun)







.




haaa geldik şeytan sofrasına. harika bir yer. ayvalık'ın adaları, sarımsaklı, midilli herşey görünüyor. ben sanıyordum ki bu şeytanın sofrası denilen yer sadece bir tepedir, oradan da gün batımı izleniyordur. yok. öyle değilmiş. çaybahçeleri falan varmış orada. bilsek gündüz geniş zamanlı gelirdik. çünkü manzara cidden çok güzel..gün batımı zamanı millet aynı bizim gibi dolmuşlara taksilere atlayıp buraya çıkıyor. herkes bir yer kapma telaşında. çnkü gün batımı kaçırılacak birşey değil. elde fotoğraf makinesi olma olasılığı %60. tepede şeytanın ayak izi olduğuna inanılan bir iz var (artık delik olmuş ve içi bozuk para dolu)...

güneş midilli dağları ardında batıyor....



panaroma denemeleri... tabi ki çok başarısız.. ışıklar, tonlamalar tutarsız. ama deneye deneye çözerim. artı burada amacım mekanları göstermek :)yukarıdaki bizim odadan panaroma...

şeytan sofrası...


/ 29 agu 09

Hiç yorum yok: