7 Eylül 2009

ayvalık çocukları...

ayvalık'ta fotoğraf çekerken hiç zorlanmadık. şeker gibi insanları var. insan ister sitemez işte ege insanı diyor :) sokaklarda çocuklar önünüzü kesip abi/abla bizi de çeksene diyorlar ve hemen poz vermeye başlıyorlar. bazı durumlarda 3 kişilik çocuk grubunu tüm olasılıklarıyla çekiyorsunuz. 3ü bir, 2şer 2şer, teker teker gibi.. ben sokakta çocuk görünce fotoğraf makinesini ilkay'a teslim etmekte buldum çareyi. ama yine de kaçamadım. bunlar benim gönüllü ve çok istekli modellerim...






bu dünyalar güzeli kızın arkadaki elinde yumurta var! sordum, öyleymiş: annesi iftara alıp gelsin diye kızı bakkala yollamış. kız yolumu kesip pozlar veriyor envai çeşit. "hadi git anneni bekletme" deyince aklına geldi eve gitmesi gerektiği :)
bahtın açık olsun güzel gözlü...
.
işte bu kız çok zorladı beni :) tüm varyasyonları bitirince "tamam verin makineyi biz de sizi çekelim" diye tutturdu :) valla zor kurtardım makineyi...
.
abi bi fotoğrafımızı çeksene ile başlayan diyalog sonucudur. çektim, gösterdim. gülüşüp beğendiler. eeee nolacak bu fotoğraflar diye sordular :) klasik soru buydu zaten..
-bize kalacak arkadaşlar :)

Hiç yorum yok: