6 Eylül 2009

kanyon

bir insan alışveriş merkezi gezmeye gider mi? mantıklı olanı gitmez. ama biz gittik. aynı karacaahmet mezarlığına gittiğimiz gibi. tamam hakkını yemeyeyim. buranın ününü duymuş bir çok fotoğrafını da görmüştüm. ve merak etmiştim. dedim. sağolsunlar götürdüler. ayakları dert görmesin...

bina çok ilginç. diyecek başka bir şeyim yok. tamamen asimetrik bir yapı. içerisinde küp var! gökdelen var! dengesiz rezidansları var' var da var. ama bütünlük yok. birbirine eklendti yerleri bile başlı başına ayrı bir dengesizlik...

ben şimdiye kadar tarihi yapılar hariç bir binanın mimarisini bu kadar sevmemiştim. iyi ki gitmişiz...





kanyon levent'te. gitmek için derin kuyulardan sonsuz dehlizlerden geçtik. taksim'den girdiğimiz metro tünelinde o kadar yürüdük ki sanırım beşiktaş'ın altına kadar gitmişizdir :) ennihayet turnikelere ulaştık...














kanyondan çıktık. dilek'le buluşmaya gittik. şu yukarıda görünen fotoğraf dilek'in iş yeri.
not: iş kuleleri 3 tane. 2 tane değil. fotoğraf makinesi aynı diek'in gözü gibi bakabildiği için fotoğrafta 2 kule görünmektedir :)
/ 25 agu 09



Hiç yorum yok: