6 Eylül 2009

ayvalık ve biz..

tekne gezisi sırasında cunda'da azıcık gezebilelim diye mola veriliyor. ama yeter bir mola değil. 45 dakika sadece! sadece tvden izlediklerimden biliyorum ki cunda öyle 45 dklik 3 saatlik falan bir yer değil. ki biz bunu sonradan ilkay'la teyit ettik (sonra yayınlanacak :) )


cunda'dan hemen sonra ayvalık'a dönlüyor ve sefahat bitiyor. ayvalık çok şaşırttı beni. ismini çok duymuştum ama nedenini bilmiyordum. hatta sahilden görüldüğü kadarıyla bir şey de yoktu o üne sahip olmak için. ama dilek böğürtlen suyu içmek için ara sokakalara götürünce büyük maceraya başladık. o sokaklar tek tek gezilmeli. her kahvesinde oturulup çay içilmeli...







cunda... adanın her yeri kedi dolu. inanılmaz çok. ben istanbul'daki kedi bolluğuna ağzım açık bakarken -ve büyükada bu konuda pusulamın baktığı yerken- cunda ve de ayvalık beni mahvetti. en başta gördüğüm her kediyi çekmeye çalışıyordum ama mümkün değil. çok fazlalar!!



sokakta görüdüğüm köpek sayısı da az değil hani. ama kedi sayısıyla kıyaslanamazlar. bu yukarıdaki fotoğrafta o az gördüğümüz köpeklerin sevimlilerinden....

bize teknede sınırsız olarak verdikleri balıklar... bir ekmek parçasının başında elim kadar bir sürü balık birikiyor. ağla yakalanabilirler. boşuna beleş değilmiş :)


ayvalık ve cunda'da ekolojiye ister istemez müdahale ediyoruz. şöyle; balıkları ekmekle, martı ve kedileri o balıklarla besliyoruz :)
cunda... (hdr'si pek yakında)".

cunda... haaa resmi adı alibeyköy adası, ama takan yok. kimse alibeyköy demiyor haklı olarak...
.
cunda.. (hdr'si çıktı sıcak sıcak)
.
terzi amca... aynı anda 3 kediyi ve 1 köpeği doyurmaya çalışıyor..
.
ayvalık...

ayvalık...

sonraki gönderilerde tamamını görebileceğiniz bir cami... güversinlerle bezeli;





şeytanın kahvesi...

çay :)

dilek'le beğendiğimiz ev. allah bize de verir inşallah!...
.
ilkay'a nasip olan, benim daha sonra beklediğim ama hava koşullarından naşi aynı görüntüyü alamadığım günbatımı. ayvalık'tan..
/ 28 agu 09

Hiç yorum yok: