6 Eylül 2009

ayvalık tekne gezisi

evet, bu sene nasibimiz ayvalıkmış...

ilk gün sarımaklı'da bırak fotoğrafını çekeceğimiz şeyi yapacak birşey de bulamadığımız için ikinci gün doğrudan soluğu ayvalık'ta alıp tekne turuna katıldık. aytaç'ın tarif ettiği kareli gömlekli trakyalı kaptanı bulamadık. biz de ağzı en iyi laf yapan adamın teknesine attık kendimizi. ama az buçuk kandırıldık tabi. maden adalarına da gidecektik güya. ama rüzgarın uygun olmaması nedeniyle gidilemedi. o da ne demekse!



neyse, iyi ki gitmişiz bu tura. 12,5 tlye 6 saat denizde olmak ve artık yiyemeyecek duruma gelinceye kadar balık ve salata yemek iyi geldi bünyeye. o kadar ki yiyemediklerimizle martıları besledik. ahhh diyecek birşey varsa o da denizin soğukluğu. bu ne ya? ben ki çeşme'den kuzeyde denize girmem diye inat eden adam cide'de bu geleneğimi yerle yeksan etmişken ayvalık nedir diyordum. ama olay farklıymış. buranın denizi soğuk değil, çelik!!

.



artık sayamıyorum bu kaçıncı çay bardağım? ama çay bardağı işte. neyse ki artık nerede olduğumuza dair bir açı vermeyi akıl etmişim nihayet...
.


teknenin üst katına çıktık. çok güneşli ve sıcaktı. malum benim yanmamam gerek ya, ve de o saçmasapan animasyonlar ve müzikler bize uymuyor ya hemen aşağı kata kapağı attık. ama tekne yol aldıkça üşüdük, donduk. yanımızda sarınacak tek havlular vardı. onları da kızlar kaptı. kardeş gibi oldular....
.

üst kat.. hatırlayalım çalan şarkıyı "ankaranın dikmeni, bir daha gelirsem/k beni, bir de vardır dikimevi, oraya da gitmeli". ölümcül...
.
bunu aslında habersiz çekiyordum ama deniz farkedip poz verince böyle oldu...

.
:) diyecek birşey var mı?

.
akvaryum koyu...

.

akvaryum koyu... denizi en sıcak yerdi! gerçi olmasa da gerçekten şurda denize girmemek olmazdı...


.


üçüncü gittiğimiz koy. ismini hatırlamıyorum. ama deniz burada bi cesaret denize atlamaya karar verdi. uzun süre şu halde bekledi. vaz geçti oturdu. kalktı. oturdu. en son atladı... :)

.
o deniz'İn bekleme haline kızlar eşlik edip deniz'İ gazlıyorlar.


.
orada yüzen deniz :)

.


/ 28 agu 09

2 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Tekne turu gezileri hakkında yaptığınız paylaşımlar çok güzel takibinizdeyim.