6 Eylül 2009

istanbul'da son gün

ilk iş kalkıp aytaç'la buluşmak oldu. önceki gün önerdiği ama tok olduğumuz gerekçesiyle reddettiğimiz ciğerciye gittik. iyi ki de gitmişiz; ciğerci hulusi. fiyatlar azıcık tuzlu ama mezeler harika!!!




.
fotoğraf bol grenli farkındayım. ama hdr için çekilmiş bir fotoğraf nasıl olabilir bir görelim dedim. sonra karşılaştırma yaparız. hava yönünden şanslıydım :) bol bulut...

öylesine geçerken basmıştım aslında. ama beğendim :) arkadaki cami mmar sinan'ın eserlerinden. bir daha gittiğimde görmezsem ne olayım !!!

.
kapılar açılsın çatışmalar başlasın fotoğrafı....

.
ilk günden beri dalgıçlık tarihi müzesine gidelim dedik. koştur koştur beşiktaşa geçtik. deniz müzekartını bulamadı. bilete paramız var mı diye düşndük. yani baya bi düşündük. ama gittik ve ne öğrendik? fotoda var... :(

.
deniz'in alışveriş sendromunun bir belgesidir...

.
onları beklerken mağazanın dışından çektiğim bir fotoğraf.. maviyi beğendim :)

aznavur çayı...

.
cemal'in meşhur köfteci ramiz''i. nasip akhisar'da değil bostancı'da yemekteymiş...

.
ilk kez bağdat caddesine gittim ve çok şaşırdım. tamam zengin yer gördük. tamam zenginleri de gördk. ama bu kadar da olmaz ki. türkiye gibi değil valla. geniş kocaman bir cadde. etrafına dizili adını bilmediğim mağazalar. ve şık insanlar.. ayrı bir yaşam. ama bu da itirafım: pek güzel yer doğrusu...

.
bağdat caddesinden.. hani zenginlerin az buçuk korkak oldukları ve de güvenlik takıntıları olduğu söylenir ya. ben burada pek rastlamadım o duruma. gayet rahattı insanlar. sanki 10 milyonluk karman çorman istanbul'da değil de new york'ta central parkta (sanki orası pek güvenliymiş gibi, verdiğim örneğe bak!) dolanıyorlarmış gibi rahatlardı. ya benim görmediğim ama beni her daim gören kameralardan binlercesi her yere gizlenmişti ya da.. ya da'sını bilmiyorum...
/ 25 agu 09

Hiç yorum yok: