20 Kasım 2009

mum dibi kedi

işten çıkmadan bağladım meseleyi. önce eve gidilecek, sucuklu, peynirli, turşulu, acılı muazzam bir tost hazırlanacak. uzun zamandır yavaş yavaş kaynayan çay eşliğinde bu tostlar mideye indirilecek. her şey akşam izlenecek diziye yönelik olacak: "bu kalp seni unutur mu?".

eve geldim, ilkay geldi, garaali daha gelmeden elektrikler gitti! hadi beyaz türk ağzıyla konuşalım: avrupa birliği'ne girmeye aday ülkemizde, 21. yy'da, medeni uluslar marsa giderken atamızın bize mirası türkiye'nin başkentinde elektrikler kesildi! (gözün çıksın akp!) evet. bizim dizi yalan oldu...



boş boş oturmayalım kabilinden mum ışığında fotoğraf çekme denemesi yapalım dedik ali bey'le. az buçuk çözdük meseleyi. meseleyi çözdük çözmesine de çözüme ulaşamadık kısıtlı olanaklarımızdan dolayı.

dümbük kediler adam gibi hareketsiz dursalar daha çok kare çıkartabilirdim (heralde!). ama durmadılar. sanırım burunlarının dibine koyduğumuz mumdan rahatsız oldular :)


çare her zamanki gibi b/w'ye geçmekti. çünkü mum ışığında isoyu 1600'e dayasam dahi uzun enstantene aldım. bu da kedi çekmeye pek uygun değildi. garaali ve ben de birbirimizi çekmeye değer görmediğimiz için kediler konusunda ısrarcı olduk.

odaklanma çalışmaları yaptık. benim için o akşamın en eğlenceli fotoğrafları onlar oldu..





4 yorum:

Adsız dedi ki...

mıstık bak kumar borcu namus borcu, iyi bak kedime :(

gezenbezgin dedi ki...

ulen yakında inanacaksın kendi dediğine :) kumar oynadığımıza, kumarda ortaya naci'yi koyduğuma ve de yenildiğime...

hiçbiri gerçek değil canım kardeşim..
1.kumar oynamam 2.oynasaydım bile kedileri kumarda ortaya koymam 3.ortaya koysam bile sana asla yenilmem!!!

uyan süpermen, daha uçacan :)

Adsız dedi ki...

şu 3. maddeye kendin inandın mı:) yanarım yanarım defter tutmadığıma yanarım

gezenbezgin dedi ki...

diğer 2 madde doğru diyorsun yani :)

bu itiraf kayıtlara geçsin!!!