6 Eylül 2009

ayvalık martıları

tekne gezisinin en başında pek de dikkat etmemiştim etrafta martıların yokluğunu. ilk durağımız olan adaya yaklaşırken bizden daha önce adaya ulaşmış bir adanın durduunu milletin denize girdiğini falan gördüm. sonra fark gördüm ki yanaştığımız adanın kıyılarındaki kayalıkların üzeri beyaz martı pisliğiyle kaplıydı. şöyle dikkatli bakınca martılarında orada birşey beklediğini farkettim...sanki az sonra hitchcock'un filminden azgın martılar çıktı ve bize saldırdı gibi anlattım. öyle birşey olmadı :) bu ada bizim aynı zamanda yemek de yiyeceğimiz adaymış. tabaklar önümüze konar konmaz martılar hareketlendiler ve sortiler yapmaya başladılar. pek şenlikliydi ortam...





aslında şu fotoğrafı çektikten sonra benim için martı fotoğrafı çekme dönemi bitmiştir dedim. bu işin zirvesi budur! ama daha netini çekecem diye diye baya çekmişim. bu arada elin kolun sahibi ilkay...

.


havada balık yakalayan bir martı ...






kendini albatros sanan martı :)






/ 28 agu 09

Hiç yorum yok: