27 Aralık 2011

bir ara istanbul'a gitmiştik


ankara'da bunalınca soluğu istanbul'da alıyoruz. o kesin. ama istanbul'a orası istanbul diye mi gidiyoruz yoksa orada birileri var diye mi gidiyoruz, işte onu kestiremiyorum. mesela haziran 2011'de bir istanbul gezisi yaptık. kız dünyaya merhaba demeden bir daha görelim istanbul'u dedik (belki de kız doğmadan bir istanbul görsün istedik). gittik. yine bizim tayfa. gezdik tozduk. diye hatırlıyordum. ama bir baktım ki hiç boğaz görmeden geri dönmüşüz ankara'ya. yok. sanırım istanbul istanbul'da birileri var diye güzel herhalde. işte 15 milyon kişi içinden bir kaç kişi... işte o günler var burada...




istanbul'a giderken tren seçeneği varsa gerisini siktir edin. tren seçeneği varken vagona tıkılıp kalmayı da bir zahmet geçiniz efendim. evet sondan 2. vagon. orada buluşalım. bir türlü soğuk olamayan tcdd biralarından içelim, bir diğer olmazsa olmazı yapıp fotoğraf çekelim. sonra siyah & beyaz yapalım ki hüzün olsun. müzik gir...



moda'da çay içmeye gittiğimiz yerde gördüm bunu. tarihi esermiş. ?



 'cycling prague'dan sonra bu 'critical mass istanbul' etkinliğini/eylemini buraya koymak bir garip oluyor. bisiklet(li) sayısı, eylemin coşkusu vs. tabi ki farklı. ama emin olun bizim elemanlar daha cesur. kelle koltukta bir bisiklet inadı gidiyor. hele ki ankara'da. düzenli aralıklarla bisikletliler ölüyor ankara sokaklarında. duyan gören yok.



ama istanbul'un bir büyükşehir olmak gibi bir şansı var. ankara gibi haddinden büyük taşra kasabasının yanında hele istanbul büyük nimet. mesela bostancı sahili. orada oturmak güzel. denizi izlemek de! bir de şu sörf yapmaya çalışanların hepsi erkek olmasaydı..



bisiklet yolu var mı? var. 1 metreciği bile nimettir, bilene tabi...





ışık gitti de aklıma geldi değişik şeyler denemek. önce sabitler kalsın diğerleri gitsin dedim, yukarıdakini çektim. sonra neden böyle yapayım ki? bisikletler daha güzel dedim. panning başladı.. durduk yerde eğlendim :)





işte marifetlerimiz! :)




fener marina..



kadıköy pazarı..


gayeye ulaşıldı. görüşüldü. gülüşüldü. öpüşüldü. geri dönüş artık..


24-28 haziran 2011

Hiç yorum yok: