26 Aralık 2011

ilkay'ın gemicikleri - iskenderun


ilkaycımın şimdiye dek en sevdiği iş gezisi bizim biricik gözbebeğimiz antakya yönüne yaptığı olmuş. bunda antakya'nın ya da asıl istikametleri olan iskenderun'un kendisinin ne kadar katkısı oldu belli değil aslında. yanındaki arkadaş faktörü önemliymiş sanırım. işte o gezide çektiklerinden benim derleyip toparladıklarım...





buradaki fotoğraflar bizim kendi makinemizle çekilmediler. ben eşşek makineyi prag'a götürünce ilkay da aliço'nun makineye el koymuş. fotolardaki kalite, renk, boyut vs. farklarının nedeni budur efendim...


iskenderun limanı..




bu gemiler bana sürekli olarak starwars'u hatılatıyor. teknoloji algım ancak bu kadar ileri seviyeyi mi algılayabiliyor yoksa? yoksa şu internet dediğim şey daha mı teknolojik? ne bilim ben?


(ilkay'ın hamileyken çok fotoğrafını çekemedik. doğrusu, hamile olduğunu gösteren çok fotosunu çekmedik. ama burada hamile. hatta hamile diye houston'a gidemedi de iskenderun'a kaldı. notu bu araya iliştirelim)





 iskenderunluların tosbaa sevdası. hem sahilde hem de denizde...





harbiye:


o eskiden bizimkiyle suriye diktatörünün kanka oldukları güzel dönemler. beşar esad...







amanoslar (antakya tarafından olsa gerek)




ben bu fotoyu çok sevdim :) kendi halinde bir sürü insan. o gün oranın pazarıymış...


vakıflı köyü..



samandağ. ben çek cumhuriyetinde 1 mayısla ilgili şey göreceğim diye kıçımı yırtarken türkiye'nin en güney ilçesinde ilkay şu fotoyu çekiyor! işte!


ilkay'ın dediği: samandağ çok (ama çok ) çirkin bir yerleşimmiş...



ama sahili güzelmiş de değerini bilen yokmuş..


titus tünelleri...

29 nisan - 1 mayıs 2011


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Değerli blog yöneticisi sitenizdeki makalelerinizi firmamız Dell şarj aleti olarak çok beğendik ve başarılarınızın devamını diliyoruz.