10 Ağustos 2009

odtü

tkdk sınavına girmeden bir hafta önce sabahın köründe odtü yollarına düştük ilkay'La. çatıda güzel bir kahvaltı sonrası ben binlerce sayfalık notlarıma, çaya, kahveye ve tonla sigaraya gömülürken ilkay hanım keyif çattılar ve fotoğraf çektiler. arada ben de bir kaç kare çekmişim işte...

bu benim ilk (ve sanırım tek olacak) makro denemem. napalım. eldeki malzeme bu kadar. malzeme: 18x55 bir lens, karınca ve ahşap masa :).

ahanda ben ders çalışıyorken :)

.
çatının malum kedileri masalardan yine birşeyler dileniyorlardı. şu salak kediyi o kadar çağırdım sosisle ama gelmedi. dilendiği masadan da kıçına şaplağı yiyip kovuldu salak!
.




bisiklet yığını. arkadaki sağlam olan da aynı akıbeti bekliyor sanırım...

.

sağ-sol çatışması yok, faşist terörist var...
antalya akdeniz üniversitesinde anlında zülfikar dövmesi olan sakalı bol aklı kıt bir herif aleni bir şekilde öğrencilerin üzerine silah doğrultup 4-5 el ateş etti. medyada sürekli dönen bu görüntülerden sonra herif bulundu ve tutuklandı. haaaa sonrasında ne mi oldu? yanıt: tahliye...



/ 18 tem 09

Hiç yorum yok: