10 Ağustos 2009

millet evlensin biz eğleniriz...

kız istemeyi kaçırmış ama yemeği kaçırmayacak grubumuzun fotoğrafı. aslında bu fotoğraf dizisi ben, aytek ve cemal'in bir fotoğraf çektirmesiyle başladı. her seferinde bir kişi daha eklenerek fotoğraf çekilmeye devam edildi. işte bu da son fotoğraf. çeken aytek turhan.
.
.




şu fotoğrafla ne kadar övünsem azdır. hani çıktısını al, koy çerçeveye, herkes stüdyo fotoğrafı sansın :) o kadar yani! tabi modellerim de çok güzel poz vermişler. haklarını yememek gerek...
.


crop fotoğraf :) bence güzel bir an olmuş...


işte fotoğraf dizisinin ilk durağı... cemalin gözlere dikiz :)
.


ayça... poz verse bu kadar olurdu!
.

bu fotoğrafı da koymazsam olmazdı...
.

aytek... muhtemelen benim topu kurtaracağım diye merdivenlerden yuvarlanma tehlikesi atlatıp tüm zemini çoraplarımla bir güzel temizlememe gülüyor. ama topu kurtardım!
.
ben bu fotoğrafı çekmeyi becerememişim. dilek'le küçük çaplı bir düelloya girmiştik. o beni çekerken ben de onu çekecektim. ama şanssızmışım bu kadar olmuş foto. ama dilek öyle güzel gülmüş ki fotoğraf olmuş, olmuş evet olmuş :)



/ 8 agu 09

Hiç yorum yok: