10 Ağustos 2009

hacıbektaş..

hacıbektaş'ta çekmeye gittiğimiz türbeden çok birbirimizin fotoğraflarını çektik heralde :). gerçi ali ille de hdr yapacağım diye aynı kareyi yüzlerce kez aldı ama henüz müspet bir netice elimize ulaşmadı.





arka fondaki gölet. biz tepedeyiz, malum sebepten dolayı. ayağımda sandaletler, içine giyilmiş bir çorap, kene tehditini bertaraf için çorapların içine sokulmuş paçalar, kafada kovboy şapkası ve gözümde italyan işi gözlükler... çeken ali hc, garip ve acır bakan karım :)

ceyar (isteyen j.r. desin) balıkçıya bakıyor. güzel foto. sağol ali....


atalay...


atalay "makineyi ver bana çok güzel fotoğraf buldum" deyip beni bu pencerenin önüne dikti. anlamlı bak dedi. ben de baktım.. harika oldu :)
.
.

ali hc. gelenekten geleceğe di mi alicim?
.
.










/ 1-2 agu 09

Hiç yorum yok: