10 Ağustos 2009

akhisar...

söz gecesi... gece çekimleri yapmayı bilmiyoruz haliyle. an oldu bahaneyi makineye bulduk, an oldu ortamın karanlık oluşuna hatta inatla objektife giren spot ışıklara. harbiden zordu ortam fotoğraf çekmek için...
.


.
yukarıdaki fotoğrafı deniz sevmedi ama ben çok sevdim. nasılsa blog benim. koyarım ben :)
.
.


fake foto. aslında burada sirtaki (yoksa sirtake miydi?) yapan aytaç, evren ve dilek'i çekmeye çabalıyordum. deniz de halay figürleriyle oyuna dahil olmaya çalıştı. nasılsa fotoğraf 'an'ı çekermiş, deniz de oynayabiliyormuş gibi görünürmüş fotoğrafta. cemal de deniz'e uydu. uymasa olmaz zaten! velhasıl kelam, oyunu becerebilenleri çektiğim fotoğraflar olmadı ama bu fotoğrafın bir anısı oldu :)
.

deniz gerçekten bildiği bir oyun oynarken.. karizmatik!! gerçi denizli'nin horozlarını çalamadık ama...
.

sözün resmi kısmı biterken...


ersin... ortada depinişlerimize dahil olmadı ama depinmemize fırsat veren icraatları üreten adam...
.

bu deniz çok fotojenik. yakışıklı olduğundan falan değil. fotojenik, fotografik, fotosentetik...
.

ilkay geçen seneyi hatırlarken :) tam 364 gün 6 saat öncesini...
.

öylesine bir fotoğraf değil. adam harbiden bana öyle baktı. ben de cemal bir daha baksana öyle dedim. hiç sektirmeden aynı bakışla baktı. ben de çektim güzel oldu. gecenin çoğu fotoğrafı (mecburi) siyah beyazken spotlar sağolsun bu fotoğraf iyi oldu...
.


lapurtopurun başında bizi eğlendirme gayretindeki ersin bir an boş bulunup evren'le birlikte eller havaya moduna giriyor. pek de iyi ediyor :)
.

dilek... o böyle gülmeye devam etsin, bu bloga çok çıkar daha :)
.

yine dilek... sanırım harmandalı oynarken
.

ben!! çeken burcu. nasıl becerdi de ortodoksların ikonalarındaki azizler gibi çekti beni bilmem?
.

pamuk prenses...
.

harika gülüşler! fotoğraf başarısız belki ama...
.

ayça... "ohhh aldık kızı" diye oynarken...
.

hırsızlıktan aldığımız gücü tehdit unsuru olarak kullanmak üzere söz yüzüklerini çaldık. ben deniz'e teslim ettim. o da cemal'e (aslında deniz cin gibi görünürken şaşkın olabiliyor da!). bir umut birşeyler koparacağız diye bekliyorlar ama nafile... cemal dahl herkes avucunu yalıyor :)
.

ilkay süslenirken yakaladım :)



/ 8 agu 09

Hiç yorum yok: