9 Ocak 2010

5x7 denemeler


bunlar da diyarbakır'dan son fotoğraflar..

sokaklar. sürekli kara taştan bahsettik ama diyarbakırlılar da bundan sıkılmış olsa gerek ki evlerini rengarenk boyamışlar bazı yerlerde. buraya koyduğum fotoğraflara baktım da sanki photoshopla renklendirmişi gibi olmuş. yok öyle bir şey! o renkler gerçekten var!


yukarıdaki normal bir sokak...





nereye koyacağımı bilemediğim ama koymadan da duramayacağım fotoğraflar aşağıda. tabi ki dijital düzenleme..


19-21 aralık 2009

2 yorum:

Ercan ARSLAN dedi ki...

Harika fotoğraflar ve harika bir anlatım. Blogunuzu çok beğendim. Ayrıca izniniz olmadan üyesi olduğum Diyarbekir mail grubunda da blogunuza ait linkleri paylaştım. Umarım kızmazsınız:)
Yalnız gezinizde eksik kalan bazı yerler var. Gazi köşkü ve on gözlü köprü gibi
Ercan Arslan
Diyarbakır

gezenbezgin dedi ki...

beğenmenize sevindim :)

gezimizde eksik kalan yerler kaldı maalesef, farkındayım. o da inşallah bir daha ki gelişimizde. umarım o zaman hava sokaklarda gezmek için daha ugun olur...

linkleri tabi ki paylaşabilirsiniz. hiçbir mahsuru yok.

ilginiz için teşekkürler :)