19 Şubat 2010

hayvanat



tekel direnişi serisine küçük bir ara... az da olsa yeni lensimizin keskinlik ayarlarını göstermek gerek. tabi odaklama becerimizi veya beceriksizliğimizi. serçe! çok güzel kuşsun. 50mm ile bile çekilebiliyorsun :)




yer: odtü fizik kantini.

aşağıdaki fotoğraflar benim için şok/sürpriz fotoğraflar. bunları ne görmüştüm ne de duymuştum. ben fosur fosur uyurken ali yeni renk ayarlarını denerken çekmiş. beğendim. copyright by gara yani...



saygıdeğer gara bu fotoğrafta odak noktasını kaçırmış. amma velakin nacinin güzelliği yetmiş (de artmış bile).

17-18 şubat 2010

2 yorum:

sb dedi ki...

keskin miymiş bari yeni lensin? bi tur ver de kontrol edeyim diyesi geliyor insanın ama canonsal engeller var önümde, aşamıyorum.

(ha bir de; yer teşhisi yapılmıştır, çokonatı kargoya verebilirsin.)

gezenbezgin dedi ki...

çok çokkkk. hele ki kit lensten sonra :)

adresi alayım lütfen. yoksa iş yerine mi yollayayım?