31 Ekim 2009

tayfa bandista

29 ekim cumhuriyet bayramımızın son gününde devletimizin bize bahşettiği tatil gününü evde temizlik yaparak geçirdik ilkay'la. benim motivasyonum haftasonu kıçımı serip yatabileceğim üzerineyken ilkay'ın ki o geceki bandista konseriydi.

gün boyu süpürürken, silerken, yıkarken, durularken evde bangır bangır bandista çaldık. geceye hazırlanalım diye :). eee bu sene onca konser verdiler. hem ankara'da hem de istanbul'da gitmeye heveslendik çok kez ama gidemedik bir türlü. bu kez kaçırmayacaktık ve hakkını verecetik konserin. ne de olsa sezonun son konseriymiş...


neyse. bir sürü fotoğraf çektik. ama her zaman ki bahanemiz de hazır: çok kötü ışık vardı!!!





konser fotolarından önce bir isteği yerine getirmek durumundayım. amma velakin elimden kaldığı kadar. tolga beyefendi nerede benim fotolar diye sitem etmişler bloglarında. ama kendileri hatırlamıyorlar neler olup bittiğini. olay şöyle gelişti:

tolga konser sırasında bana dönüp "şimdi sigara arası verilecek, benim özhan'la fotoğrafımı çek" dedi. tamam dedim. ara oldu. bu hemen koşup özkan'a sarıldı. bu sırada ben arkasından bağırıyordum. "olum dur acele etme, ayar yapmam lazım. bu ışıkta bi ton foto çekmem lazım" diye. ama adam özhan'a sarılınca açtım flaşı, soktum gözlerine bastım iki üç kez. özhan ellerini kaldırdı. dur dedi flaşla fotoğraf mı olur?. haklı biliyorum amma velakin yapacak bir şeyim yok. sıçayım bu objektifin lensine. neyse tolga orada çekemediğim fotoğrafları istiyor benden. yok ki!! flaşlılar var, onlarda da özhan yok :)

ama alttakiyle idare et gayri!!



ama sana bi coldplay fotoğrafı çıkardım tolga. önde sen bi taraf yeşil diğer taraf kırmızı. arkada da özhan silüeti :)

efendim. konser başlar başlamaz biz de fotoğraf çekim denemelerine başladık. ve hemen dehşet içinde farkettik ki bu ışıklarda foto çekmeye bizim makinelerin daha doğrusu objektiflerin kalibresi yetmiyor. denedik bol bol...


bol grenli ama teması güzel fotoğraf...


flaşlı denemeler de yaptım yukarıdaki gibi. flaş olmuyorrrrr !!
vardığım sonuç budur!
-ama yukarıda ifade güzel napayım :)




baktım olmuyor, her zamanki şeyi yaptım; siyah-beyaza geçtim...


siyah beyaza geçince istediğim gibi net ve keskin fotoğraflar çekeceğimi düşünmemiştim zaten. ama bolca oynayabildim makineyle...

hareketi fotoğraflamayı denedim...



tavşan kulak :)



sanırım şunda hemfikirdik; konsere gelenler pek bandista konserine gelmiş gibi değillerdi. pek bi coşkusuzlardı. haaa dans ettiler mi ettiler? ama eski 45liklerde de dans ediyoruz yahu. yani demek istediğim şarkılara öyle bağıra çağıra eşlik edilmedi. slogan atılmadı vs. tabi iki kız vardı haklarını yememek gerek. sürekli yumruk havada söylediler şarkıları...

sahne arkasından sahne önünü çekiyordum. yukarıdaki fotoğrafı çektim :) tolga fotoğraf çekeceğim diye kasıyor :) -iyi bakın!!




backstage;


avcıyı avlarlar tolga ...


güzel bir gece geçirdik. tayfa yine çok iyiydi.
konser izlenimini, ekibin performansını falan yazacak değilim. ama şunu söylemek gerek:

iyi ki varsınız!!!

30 eki 09

1 yorum:

caner dedi ki...

güzel fotoğraflar