26 Şubat 2012

welcome to arlington

bilmem kaç saat uçakta zaman geçirdiniz. havaalanında sınır muhafızlarının onca ilgisine mazhar oldunuz, hem de gereksiz yere. iri kıyım bir şoför sizi bir limuzinle alıp otelinize götürdü. deli gibi açtınız, bir şeyler yiyip yattınız. gece uzun uzun başucunuzdaki telefon çalıyor. inanmadınız ilk başta. sonra baktınız durum ciddi. ahizeyi kaldırıp ... ne dersiniz sahi? ben bulamadım. sustum kaldım. ecnebi bir memlekette biri sizi yatağınızın başında hep duran ama hiç kullanmadığınız bir telefon marifetiyle rahatsız ederse, ve uyku gözünüzden ve dahi götünüzden akıyorken, telefonu nasıl açarsınız? karşı taraf ses verinceye kadar bekledim. adımı söyledi inanmadım. aksanı harika! bir daha söyledi. len, dedim. bu bizimkilerden biri. dedi ki anonsu duyuyor musun. hayır. aç kapıyı dinle, dedi. koridorda boğuk bir ses. asansörden. bu bir tatbikat değildir. asansörü kullanmadan katları boşaltın. oldu!


en başta umursamadım ne yalan söyleyeyim. ciddi bir şey olsa daha ciddi bir şekilde uyarırlardı herhalde dedim kendi kendime. lobiyi aradım. ses seda yok. eleman ingilizce bilmiyor ya, ciddi bir şey yok uyu sen, dedim vurdum kafayı yastığa. yarım saat sonra eleman yine aradı. lobiden. nasıl becerdiyse. itfaiye geldi. herkes aşağıda in istersen, dedi. durum ciddi. makineyi aldım çıktım. arlington'da ilk gecem. yangın var!




aşağıya indim ki herkes orada. ben yine türk! bişey olmaz. yazıda varsa olur, kaderden kaçılmaz.. itfaiye ve polis araçları geldikçe geliyor. hava soğuk. yağmur atıştırıyor. millet pijama terlik ben tam tekmil elimde fotoğraf makinesi. gerçekten türk olmak büyük rahatlık :)


güya ilk kez iyi bir otelde kalıyoruz. o da organizasyon masrafların bir kısmını üsleniyor diye. yoksa biz yine dc'nin en boktan oteline taliptik. marriott. artık ne kadar lüksse! ilk gece yangın.




ciddi bir şey değilmiş. gereksiz bir telaşmış. dedim ben bir şey yoktur diye...


2 saat sonra bizi odamıza gidelim diye salıverdiler. gidip uyumaya çalıştım. ama nafile.


bu washington dc gezisi de böyle başladı. hayırlısı!

26 ekim 2011

1 yorum:

City-Shot dedi ki...

Washington DC`de gorulmesi gereken bir muze: International Spy Museum :)

http://www.city-shot.com/international-spy-museum-washington-dc/