19 Kasım 2011

cycling prague


prag'da kalacağımız otelin resepsiyonunda check in beklerken dışarıdan zil sesi duydum, önemsemedim. sonra gözüm lobbydeki elemanın arkasındaki aynaya takıldı da gözlerime inanamadım. arkamdan yüzlerce bisikletli geçiyordu. hemen tüm işleri bırakıp caddeye fırladım elimde fotoğraf makinesiyle (resepsiyondan iyi küfür yemişimdir herhalde). rehberimiz jitka'dan öğrendim. her ay bir gün belirlenip "critical mass"-vari bir etkinlik yapılıyormuş güzergahı belli bir rotada. o akşamdan sonra eylemin web sitesine baktım. o gün önümden 3000-3500 civarı bisikletli, patenci, scooter vs. geçmiş :) kıskandığımızla kaldık yine...














şu üstteki eylemden bir foto değil. bir an gördüm. şaşkınlıktan ne yapacağımı bilemeden bastım deklanşöre. efendim bu iki kişlik bisiklette bu iki kişi de pedal çeviriyor. ama tek ön teker var. vs. ne diyeyim. anlamadım ? ama komik :)


eylemin en güzel bisikleti :)

28 nisan 2011

Hiç yorum yok: