26 Ekim 2010

düğün dernek



17 temmuz 2010'da burcu'muzla cemal'imizi everdik allah'ın izniylen...

bir yastıkta kocasınlar, başbakanımıza uyup dizi dizi evlatları olsun :)





fotoğraflar gara'dan...


kapı bekçileri :)



yorgunluğuna bir bakın allah aşkına...


arşimed'i einstein'i bilen, rock müzik seven, büyüyünce gitarist olmak isteyen canavar. ve de babası 

efendim fotoğraf makinesi gara'da olduğu için ve kendisi de kızların yanına gitmeyi değil de bizim yanımızda kalmayı seçtiği için kızların pek fotoğrafları yok şimdi burada. düğünle alakalı fotoğraflar var da o fotoğrafların alasını profesyonel fotoğrafçılarımız çekti zaten. bunlar bizim kendi naçizane halimiz...



photographed by dennis the carabiniere (jandarma nasıl yazılıyordu ya?)


amma. burcu'nun beşibiryerdesi olur da cemal'imizi ezdirir miyiz diyerek itinaylan hazırladığımız yedisibiryerdeyi unutmamak lazım...




ve içen gelini "yeter artık gelin didiğin o kadar içmez" diyerek kalaylayan ilkay




artık göbeğimle erkekler arasında daha bir kabul görüyorum. ama millet aynı hızla kilo almaya devam ettiği için hala arabalı gezilerde öne oturma hakkına kavuşamadım. tek çare araba almak kaldı. tabi önce kaynanamın telkinlerine uyup b sınıf bi ehliyet almalıyım...


bir çok toplu fotoğrafımızdan bence en güzeli....

bundan sonrası zırvalamalar...

dennis en güzel gece pozunu vermeye çalışıyor...





ve ilkay için dehşet saatleri başlıyor !! tören bitmiş ama geceye başka yerde devam kararı alınıyor. hem gidilen mekandan hem yorgunluktan hem de benim halimden memnun olmayan ilkay ortamda bu dehşet halindeyken gara yakalıyor!!


bu fotoğrafların çoğu dennis'den..



ben her ortama adapte olabilen biri olarak eğleniyordum orada ilkay hanım! hamama giren terler; isteyerek dökmedik ya milletin üzerine birayı.. alla alla yaa...

bakın ne kadar eğleniyorum gelin ve damatla:



ama bir de şunlara bakın!




:D

unutulmaz bir gece oldu.
hele ki cemalle burcu için
mutlulukları daim olsun !!!

17 temmuz 2010

Hiç yorum yok: